Yelonky
Marzec 29, 2024, 06:59:51 am *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Naval Thunder  (Przeczytany 15811 razy)
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« : Październik 19, 2016, 09:52:50 pm »

Proponuję zajrzeć na mojego bloga. Umieściłem wpis o grze morskiej Naval Thunder. Może Was zainteresuje.

http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/naval-thunder-gra-morska.html?m=1
Zapisane
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Październik 20, 2016, 09:03:44 am »

Ciekawy opis. Ja tam nie mam ciągot marynarskich, ale po grach w system Maćka nawet sobie jakieś książki kupiłem, żeby się dokształcić. Bardzo przyjemnie się wtedy pływało.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #2 : Październik 20, 2016, 10:02:05 am »

W oparciu o ten system, będziemy próbowali zbudować scenę turniejową w Warszawie i w Polsce. Musimy tylko sprawdzić czy system się do tego nadaje. Bitwa maks. 2-3h musi zajmować.
Zapisane
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Październik 20, 2016, 01:29:43 pm »

Dla mnie limit czasowy na grę to jest niestety konieczność zbytniego upraszczania. Ale to tylko moja opinia. Jak przychodzi co do czego, to nawet w gry planszowe, jak są nieco poważniejsze, gra się ładnych parę godzin. A krótko, to można tylko "na wesoło" pograć.
W ostatniej bitewce walka o jeden chlewik zajęła nam kilka godzin.  A bardzo sprawnie w sumie szło, poza dłuższą dyskusją na boku.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #4 : Październik 20, 2016, 10:12:17 pm »

W grze turniejowej nie może być dowolności czasowej, a realność gry musi być z natury rzeczy ograniczona kosztem grywalności.
Tym razem trochę info o lotnictwie w Naval Thunder.
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/lotnictwo-w-naval-thunder.html
Zapisane
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Październik 21, 2016, 09:14:17 am »

Ja to rozumiem i dlatego nie planuję grać na turniejach. Natomiast w niczym mi nie przeszkadza, że inni grają. To kwestia upodobań, a z tym się nie dyskutuje.
A propos opisu, to podoba mi się ta walka lotnicza, działa statystyka, ale jakieś smaczki chyba są.
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2016, 09:23:31 am wysłane przez Adam » Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #6 : Październik 21, 2016, 10:49:58 am »

Kolejny wpis będzie o okrętach podwodnych. Proste, skuteczne rozwiązania, niezaburzające tempa rozgrywki.
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #7 : Październik 22, 2016, 06:39:08 pm »

Proszę bardzo. Okrety podwodne w NT
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/naval-thunder-atak-z-gebin.html
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #8 : Październik 23, 2016, 07:39:48 pm »

Dziś o ruchu
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/naval-thunder-caa-naprzod.html
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #9 : Październik 25, 2016, 09:39:41 pm »

Zasady specjalne flot
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/naval-thunder-zasady-specjalne-flot.html
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #10 : Październik 29, 2016, 07:08:15 pm »

Pierwszy raport bitewny:
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/naval-thunder-inicjacja.html
Zapisane
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Październik 30, 2016, 10:09:06 pm »

Raport przyjemny. Ciekawy wynik, że wszyscy zatonęli.  Chichot Ale cóż, takie życie.
Przy okazji - prawdopodobieństwo wyrzucenia 10 (na k10, jak rozumiem) w pięciu kolejnych rzutach wynosi ok.41%, a przekracza 50% (ok.52%) dopiero w siódmym.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #12 : Listopad 08, 2016, 05:10:15 pm »

Jak się strzela w Naval Thunder? Tak.

http://twhistoria.blogspot.com/2016/11/naval-thunder-ognia.html
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 13, 2016, 08:05:57 pm »

Raport bitewny 1000 pkt.
http://twhistoria.blogspot.com/2016/11/naval-thunder-drugie-starcie.html
Zapisane
twhistoria
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 83



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #14 : Grudzień 21, 2016, 03:11:14 pm »

A takie coś popełniłem do Naval Thunder

Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!