Yelonky
Marzec 28, 2024, 11:35:11 am *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: olicanalad zaczął kampanię  (Przeczytany 17691 razy)
maciek
Członkowie klubu
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 787



Zobacz profil WWW Email
« : Luty 16, 2012, 04:16:51 pm »

http://olicanalad.blogspot.com/2012/02/second-punic-war-campaign-begins.html
będę obserwował
imponuje mnie rozmach tego faceta

jakby ktoś inny obserwował możemy tutaj pokomentować;
szczególnie jakby jakiś znawca okresu obserwował
Zapisane

pozdrawiam,
maciek
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Luty 16, 2012, 11:23:25 pm »

Maćku, czy ty się pogniewałeś na interpunkcję?

A tak ad rem, to ciekawe, co im wyjdzie.
Fajny ten pomysł z rzuceniem krzaczków na makietę (jak rozumiem, to tylko ozdobnik, ale klimatyczny).
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Październik 27, 2012, 12:00:15 pm »

Śledziłem tą kampanię na blogu i jestem pod wrażeniem. Nawet zakupiłem Hannibala (ta gra, z której mapy i kart korzystali) i próbuję ściągnąć magazyn z Ager Proelli. Intrygują mnie przepisy, w których tyle się dzieje, a można bitwę skończyć w dwa ruchy. Ciekawi mnie też pomysł z punktami morale dla całej armii.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
maciek
Członkowie klubu
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 787



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #3 : Październik 29, 2012, 01:48:54 pm »

Kiedyś na blogu on tłumaczył mechanikę tych przepisów.
To niby są dwa ruchy ale w ich ramach jest wiele naprzemiennych podtur, w których ciągną po kolei karty, aż się nie wyczerpią. Jakoś to tak idzie.
System nazywa się "Piquet".

No i faktycznie rozmachu można mu pozazdrościć.
Zapisane

pozdrawiam,
maciek
Alecki
Członkowie klubu
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 823


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Listopad 08, 2012, 01:40:26 pm »

Moją uwagę zwrócił porządek jaki utrzymuje w sali oraz sposób w jaki przechowuje swoje figurki i modele
Zapisane
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Listopad 09, 2012, 11:03:27 am »

Łatwo zrobić taki porządek, jak się ma osobny pokój w domu na salę do modelarstwa i bitew.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
maciek
Członkowie klubu
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 787



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #6 : Styczeń 16, 2013, 12:21:02 am »

Intrygują mnie przepisy, w których tyle się dzieje, a można bitwę skończyć w dwa ruchy. Ciekawi mnie też pomysł z punktami morale dla całej armii.
Teraz tłumaczy o co chodzi w przepisach:
http://olicanalad.blogspot.com/2013/01/hell-broke-loose-play-test-sequence-and.html
Zapisane

pozdrawiam,
maciek
Adam
Administrator
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 1636



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Styczeń 16, 2013, 09:34:05 am »

Już kiedyś poczytałem, teraz ładnie tłumaczy. Wydaje mi się, że w grze to może być sympatyczne, natomiast zupełnie rozmija się z moją ideą gry symulacyjnej - w zasadzie to jest czysta losowość - z rzutów wynika, kto się rusza, z ciągnięcia kart, co może robić, z rzutów ile się rusza itd. itp.
W grze, zakładając w miarę wyrównany układ kart i rzutów, to pewnie jest przyjemne, ale symulować tym trudno.
Zapisane

"Wszelki krok, który by odsuwał państwo od omnipotencji, będzie zarazem krokiem postępu dla etyki, oświaty i dobrobytu." Feliks Koneczny
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!